bermulanya di sini

bermulanya di sini
DENGAN NAMA ALLAH

AHLAN!

SELAMAT DATANG kami ucapkan.
Semoga apa yang tercoret dalam blog ini membawa manfaat terhadap sesiapa yang membacanya.

ahli BOWM.

IQRA'!!!


ShoutMix chat widget

Jumaat, Januari 01, 2010

Prolog~

Assalamu'alaikum w.b.t.


Kepada peminat2 ikhwah dan akhawat yang dirahmati moga-moga. Seperti yang telah terlontar dalam diskusi kami, daripada kump BOWM [Brothers Of Walking iMan] akhirnya menubuhkan BOWMspot kami kita untuk sama-sama melontar idea-idea emas. Tambah, juga untuk menyalurkan segala macam kepincangan kepada energi da'wah yang soleh jua musleh agar bisa diberdayakan sepenuhnya.

 اللَّهُمَّ اجْعَلْنِى خَيْرًا مِنْ مَا يَقُولُونْ, وَ اغْفِرْلَِى لِمَا لا يَعْلَمُونْ
-Petikan diambil daripada doa Saiydina Abu Bakr-
Itulah seumpamanya seorang pemimpin yang kita sama-sama impikan penerapannya ke dalam diri kita [menadah tangan dan ameen]. SubhanAllah zuhudnya peribadi tidak diragui sesiapa. SaradhiyAllahu 'anh. Pengertiannya izinkan ana menerangkan, setatkala Saiydina Abu Bakr dipuji beliau akan melafazkannya. Itulah pergertiannya :

"Wahai Tuhanku, engkau jadikanlah aku lebih baik daripada apa yang mereka katakan. Dan engkau ampunkanlah aku daripada segala kelemahanku yang (terlalu banyak sedang) tidak mereka ketahui"

Kita sama-sama memperbetulkan kesilapan. Kita sama-sama berteguh hati. Kita sama-sama menahan luka. Dan iAllah kita bersama sama syahedkan diri kita sebagai infaq. Kerana kitalah AsSabiqunal Awwalun. BARISAN PERTAMA yang jika dalam peperangan kitalah yang terlebih dahulunya menyambut watikah seorang AsSyaheed. TAKBEER !!!

W'alam, Sayusallimukum bizhilali rahmatillah.
Wassalamu'alaikum.

*Jangan hentikan pemikiran entum dengan hanya ana menerbitkan perkataan yang aneh-aneh, terus berpikir kenapa ia dibahasakan begitu.

Tiada ulasan:

AtTabi'ien